Minigrannar

Här i Solna kryllar det ju av kaniner överallt. På min gård bor det i alla fall tre fyra stycken som hoppar runt på gräsmattan året runt. Nu verkar det som att någon av dessa kaniner har fått ungar så de senaste dagarna har det även skuttat runt små minikaniner som är så söta så att man typ håller på att dö och varje gång jag ser dem är jag på vippen att gå ner och fånga in dem så att de får bo i min lägenhet istället. Tycker det vore mysigt att ha små minirumskamrater liksom. Fast de kanske ändå är lyckligare på gräsmattan. Ska nog nöja mig med att bjuda dem på morötter då och då istället.


Sådana här sötisar bor på min gård!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vad gulligt! Vill också ha!

2009-05-27 @ 13:27:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1894

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0