När man känner sig skröplig

Ledordet för dagen so far är smärta. För det första har jag sjukt ont i mitt högra smalben. Ett stort blåmärke pryder framsidan av benet och det är helt svullet. Har dock ingen aning om hur eller var detta blåmärke har uppstått men ont gör det i alla fall vilket jag tycker är tråkigt då man behöver båda sina ben för att dansa och det är vad jag tänker ägna kvällen åt.

Nästa smärttillstånd vilket jag också tycker är det värsta är smärtan som bultar i min mage. Mensvärk here I come. Alltså jag hatar verkligen den här smärtan. Den känns så onödig på något vis och gör ont på ett sätt som leder till att man inte riktigt kan stå rakt eller för den delen stå överhuvudtaget. Påbörjade dagen med en nästansvimning. Jag föll tillbaka i sängen och det svartnade för mina ögon när jag skulle resa mig. Jag skullle alltså behöva en blodtransfusion och en rostbiff. Då jag har varken eller i mitt hem så tänker jag leta fram lite järntabletter och mixa dessa med lite voltaren så får vi hoppas på att jag mår bättre snart.

Trist dag liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0