Seg (och fattig) söndag

Idag har jag varit trött mest hela dagen. Men var ju ute igår så det är ju inte så konstigt. Släpade dock upp min lata kropp ur sängen fram på eftermiddagen och åkte till Kungsholmen för att spana i min kompis Annas nya lägenhet som är jättefin, ligger på femte våningen och har utsikt över vattnet och Västerbron. Har en känsla av att vi kommer att dricka många glas vin i kvällssolen på hennes takterass i sommar!

När jag kom hem igen gjorde jag en typisk studentmiddag bestående av pasta och tomatsås. Men vad ska man göra när csn inte kommer förrän imorgon liksom? Imorgon är det jag som åker och handlar efter skolan kan jag säga. Är i stort behov av dagliga nödvändigheter såsom diskmedel och duschcreme.

Förutom handlande känns morgondagen ganska dyster. Ska vara i skolan hela dagen och syssla med trista aktiviteter såsom samtalsträning och seminarium i etik. Fast emellan detta så ska jag ta en kaffe med Klas och det brukar ju alltid vara trevligt.

Nu är jag för trött för att sitta framför datorn så jag tänker istället bege mig tillbaka till sängen för att sova. Until tomorrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0