Söndag

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt. Har pluggat lite men mest har jag bara drällt runt här hemma utan något större syfte. Men det blir det ändring på nu. Ska först i egenskap av vän och sjuksköterska åka till Solna Centrum och följa med min stackars kompis Anna till närakuten då hon troligtvis lider av halsfluss och behöver lite moraliskt stöd. Tänker dock hålla ett avstånd på minst en meter från henne då halsfluss är något jag verkligen inte vill drabbas av just nu. Tänker däremot se till att hon får penicillin och lite andra medikamenter så att hon blir frisk snart.

Sen kommer Karin och hennes vovve hit på söndagsmiddag och det ska bli himla trevligt. Kvällen ska alltså ägnas åt att babbla med Karin och att gulla med vovven. Finfint tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0