The sound of music

Nej, nu när smärtan har börjat avta är det jag som ska välja en kvällens outfit ur garderoben. Sen ska jag gå till Konsum och handla lite läsk och kanske ett chips. Efter det är det jag ska kör en miniförfest framför the Sound of music som visas på tv 8 klockan halv fem. Jag kan den utantill. När jag var liten kunde jag titta på den varje dag i månader i rad. Dessa autistiska musikalperioder avslutades varje gång lika abrupt av att mamma gömde videobandet. Fast jag hittade alltid det igen. Så, glada nunnor som sjunger, barn iklädda gardiner som dansar och snygge kapten von Trapp som blåser i visselpipa ska eftermiddagen ägnas åt. Underbart.


Bästa filmen någonsin!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja milda tider så intensiv Du var i ditt gillande av filmer, musicals osv. Att jag inte fick spader av Titanic låten eller Grease eller Peron och Evita eller eller eller...Men Sound of Music håller i alla väder. Missade tyvärr filmen men såg sista minuterna på berget, oj oj oj.Hoppas smärtorna är bättre. Kram!

2009-05-24 @ 11:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0