Ett spännande exempel på vad jag studerar

Smaka på de här orden:

  • Trombocytpartikelkoncentration
  • Histamin-2-receptorantagonist
  • Paroxysmal takykardi
Sen får ni ockå ett utdrag ur den text jag läser just nu:

  • Disopyramid förlänger aktionspotentialens duration och effektiva refraktärperiod i förmak, Purkinjefibrer och kammarmuskulatur. Dessutom hämmas excitabiliteten i både förmaks- och kammarmuskulatur genom en direkt myokardpåverkan.
Kul va? Nu ska jag göra mig en kopp kaffe. Den tjugofjärde för dagen typ. Imorgon smäller det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Drick inte för mycket kaffe, du måste kunna sova inatt också!

2009-05-12 @ 21:45:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007
Postat av: Jempa

Lycka till sötnos!

2009-05-12 @ 22:31:20
Postat av: Karin

Det bästa är att jag fattar vartenda ord av det du skriver! Det måste ju betyda att det kommer gå bra för mig(?) Förresten, akta så att inte kaffet leder till en proxymal takykardiattack! Lycka till i morgon!

2009-05-12 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0