Utomordentligt trevlig kväll

Så himla mysig kväll det blev! Jag lagade pastasås med lövbiff till mig och Karin och hon hade köpt jordgubbar med vaniljglass (laktosfri!) till efterrätt. Sen har vi suttit och pratat en massa hela kvällen men nu måste jag verkligen sova. Imorgon tar jag på mig rollen som Dr. House då vi får våra patientfall som vi måste diagnostisera tills på onsdag då jag har den stora tentan som innefattar typ hela utbildningen. Men ingen press liksom. Har packat väskan med fysiologibok, läkemedelsboken och kommer vara stamgäst på fass.se och internetmedicin.se de närmaste dagarna.

Bjuder på några dåliga och suddiga bilder från kvällen:


Mina middagsgäster


Världens sötaste vovve


En väldigt suddig Mia som lattjar lite med Kayo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0